Робота з цифрами – не єдиний важливий інструмент тренування математичних навичок. Послідовність предметів теж є важливою темою, сприйняття і розуміння якої дасть дитині можливість краще оволодіти математичними вміннями. На екрані перед учнем зображено послідовність трьох елементів. Їхня кількість різна, але, аналізуючи зображений предметний ряд, дитина зуміє вловити систему, за якою ця послідовність була побудована. Певна кількість предметів зображені у рядок, а під ними є ряд пустих квадратів. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб за допомогою зображень всіх елементів послідовності відтворити в нижньому рядку верхній. Зробити це можна, переміщуючи кожне зображення предмету на своє місце, у свій квадратик, дублюючи послідовність, зображену зверху. Коли дитина це зробить, то пройде на новий рівень вправи, де треба буде виконати аналогічні дії вже з іншими предметами та іншою послідовністю. Важливо, що зображення предметів змінюється на кожному етапі, адже це компенсує однотипність механіки виконання завдання і робить його більш цікавим для учня.
Учень/учениця: визначає, чи група об'єктів має парну чи непарну кількість складників; записує рівність, яка виражає парне число як суму двох однакових частин.
Учень/учениця: утворює числа в межах 100; розуміє, що одна і та ж цифра у записі числа набуває різних значень залежно від своєї позиції; визначає розрядний склад двоцифрових чисел; порівнює числа в межах 100; записує число у вигляді суми розрядних доданків; виконує арифметичні дії на основі десяткової нумерації.