Для ефективного вивчення тієї чи іншої теми необхідно тренуватись у різноманітних завданнях. Чим більше способів подання інформації, тим з одного боку цікавіше дитині, а з іншого – тим сильніша стимуляція концентрації учня на певних навичках і знаннях, необхідних для роботи. У ході виконання цього завдання учень тренуватиметься у додаванні двоцифрових чисел. На екрані перед учнем міститься ілюстрація, на якій, окрім всього іншого, зображено цифру. Вона розміщується на аркуші, який тримає дитина. Під ілюстрацією є кілька прикладів, що містять дію додавання. У кожному доданками виступають двоцифрові числа. Обмежень нема: вони можуть бути круглими чи ні, а одиниці при додаванні цілком можуть впливати на розряд десятків. Задача, яка ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб з-поміж всіх цих прикладів вибрати той єдиний, для котрого зображена на ілюстрації цифра є сумою, тобто результатом дії додавання. Коли учень це робить, то і проходить на новий етап, де буде не тільки інший малюнок, а й нова цифра, а разом з нею – інші приклади під ілюстрацією.
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях правила додавання числа до суми, суми до числа, віднімання числа від суми, суми від числа у межах 100 з переходом через розряд; застосовує в обчисленнях переставний закон додавання; володіє обчислювальними навичками додавання і віднімання з переходом через розряд у межах 100; перевіряє правильність виконання додавання й віднімання відомими способами.
Учень/учениця: використовує додавання чи віднімання в межах 100 для вирішення виразів на одну чи дві дії, що містять додавання, віднімання, порівняння з невідомими у будь-яких позиціях, наприклад з використанням малюнків чи символів на місці невідомих.