Зазвичай у дитини при виконанні того чи іншого завдання з математики є всі складові частини, окрім, власне, результату цієї дії, який і треба знайти тим чи іншим методом. Але у ході виконання цього завдання учень зіштовхнеться з трохи іншим форматом роботи. На екрані перед дитиною міститься зображення малюнку, на одному з елементів якого є цифра. Вона є відповіддю, вже готовою різницею для прикладу, який містить дію віднімання. Залишається тільки обрати з-поміж кількох числових виразів під малюнком той, який підходить для цієї різниці. Для цього учень має виконати всі чотири дії віднімання, після чого виділити той, що вважає правильним, тобто той, що підходить до цифри, яка є на малюнку. Коли учень це зробить, малюнок зміниться, на екрані також зʼявляться нові приклади. Цифра, яка є на ілюстрації, слугує підказкою, а також головним орієнтиром. Навіть якщо учень не досить впевнено віднімає двоцифрові числа (а саме з ними доведеться працювати дитині), завдяки наявності вже готової відповіді буде легко зрозуміти, чи правильно все робить дитина. А постійна зміна малюнків з кожним етапом гарантує, що візуальний ряд залишиться цікавим для учня.
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях правила додавання числа до суми, суми до числа, віднімання числа від суми, суми від числа у межах 100 з переходом через розряд; застосовує в обчисленнях переставний закон додавання; володіє обчислювальними навичками додавання і віднімання з переходом через розряд у межах 100; перевіряє правильність виконання додавання й віднімання відомими способами.
Учень/учениця: вміє вільно додавати та віднімати числа в межах 100, опираючись на розряди цих чисел, властивості математичних дій та взаємооберненість додавання та віднімання; може пояснити, чому додавання чи віднімання працює та знає, як перевірити правильність виконаних дій.