Зазвичай у речей, які виставляються на продаж, є чітка ціна, і далеко не завжди (точніше, досить рідко) у покупців є точно відповідна кількість грошей. Зазвичай покупець дає більше, а продавець віддає йому решту. Тобто від суми, яку дав покупець, віднімається ціна предмета, а залишок, тобто різниця, повертається покупцю разом з обʼєктом, який було куплено. Таким чином для ефективної роботи з грошима потрібні як навички додавання, так і вміння правильно правильно віднімати. У ході виконання цього завдання дитина навчиться правильно обчислювати решту. На екрані перед учнем міститься коротка задачка, в умовах якої описану ситуацію покупки персонажем того чи іншого предмета. Учень читає умови задачки, робить обчислення того, якою має бути решта. Після чого аналізує те, яку суму дав продавець персонажу. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб відповісти, чи правильно продавець порахував решту, чи не обманув часом персонажа. Коли учень дає відповідь на це питання, то проходить на новий етап, де буде інший персонаж, нова задачка та нове зображення грошей. Важливо, що дитина не просто обчислює, а оцінює, наскільки той чи інший набір купюр та монет відповідає певній кількості грошей.
Учень/учениця: знає порядок роботи над складеною задачею; розв’язує складені задачі на 2-3 дії, які є комбінаціями простих задач вивчених видів; розв’язує задачу різними способами, якщо це можливо.
Учень/учениця: вміє рахувати гроші, вільно орієнтуючись у всіх копійках та купюрах.