Тотожними називаються вирази, які дають однакові результати при наявності зовсім різних елементів. Наприклад, якщо відняти від «7» число «2», а від «8» відняти «3», то різниця в обох випадках буде одна й та сама – це число «5». Правда, у ході виконання цього завдання дитині доведеться підбирати тотожні вирази у випадку з відніманням двоцифрових чисел. На екрані перед учнем міститься математичний приклад з дією віднімання. Цифри зображено досить великими, яскравими, кожна має свій колір. Стиль їх зображення теж вельми цікавий: гострі кути супроводжуються плавними лініями. Під цим великим прикладом є кілька маленьких. Учень має вирішити всі. Серед тих прикладів, що знаходяться під великим, дитина має відшукати той єдиний, який за відповіддю співпадає з тим, що зверху. Коли учень виділяє його, то проходить на новий етап вправи, де треба виконати завдання аналогічного характеру. Важливо, що навіть у випадку помилкової відповіді дитина все рівно проходить далі, просто спочатку побачить правильний варіант під хибним. Таким чином учень може вчитись на власних помилках. А це значить, що наступного разу, на новому етапі, дитина буде більш уважною і зможе використати отриманий досвід.
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях правила додавання числа до суми, суми до числа, віднімання числа від суми, суми від числа у межах 100 з переходом через розряд; застосовує в обчисленнях переставний закон додавання; володіє обчислювальними навичками додавання і віднімання з переходом через розряд у межах 100; перевіряє правильність виконання додавання й віднімання відомими способами.
Учень/учениця: вміє вільно додавати та віднімати числа в межах 100, опираючись на розряди цих чисел, властивості математичних дій та взаємооберненість додавання та віднімання; може пояснити, чому додавання чи віднімання працює та знає, як перевірити правильність виконаних дій.