Тотожними є такі вирази, які є не однаковими за своїми складовими частинами, але при цьому вони повністю співпадають за результатом. Це можливо, коли складові частини прикладів пропорційні. Наприклад, якщо від «9» відняти «4», а від «10» відняти «5», то в результаті обох дій вийде пʼятірка. Бо хоча зменшувані та відʼємники були різними в обох випадках, вони були однаково пропорційними. У ході виконання цього завдання дитина навчиться підбирати тотожні вирази, котрі містять дію віднімання. На екрані перед учнем міститься малюнок, на частині якого є приклад із відніманням. Під ілюстрацією є ще кілька числових виразів із відніманням. Учень має обчислити кожен, щоб підібрати з нижніх прикладів ті, які дають такий самий результат, як і верхній. Цей приклад учень має виділити, після чого дитина проходить на новий етап (незалежно від того, чи правильну відповідь вона дасть). Навіть якщо дитина помилиться, то все рівно пройде на новий рівень, просто спочатку побачить правильний варіант.
Учень/учениця : розрізняє рівності і нерівності; читає числові вирази (сума, різниця); знаходить значення числових виразів; порівнює числові вирази.
Учень/учениця: вміє проводити порозрядні обчислення в межах 1000; розуміє, що при додаванні або відніманні трицифрових чисел - сотні потрібно віднімати від сотень, десятки від десятків, одиниці від одиниць; може записувати свої обчислення, використовуючи приклади, схеми, чи обчислення у стовпчик; проводить усні обчислення круглих чисел.