Віднімання – це процес, при котрому від початкового числа, яке називається зменшуваним, віднімається інше число (відʼємник), і в результаті залишається різниця. Але одну й ту саму різницю можуть давати різні приклади на віднімання. У ході виконання цього завдання дитина переконається у цьому. На екрані перед учнем міститься ілюстрація, на якій в тій чи іншій формі зображено приклад з відніманням. Він може бути написаний на аркуші, який тримає дитина, або бути частиною діалогу двох персонажів – все залежить від етапу, адже на кожному рівні вправи ілюстрація інша. Під малюнком міститься кілька виразів на віднімання. Учень обчислює їх всі та знаходить той, різниця якого співпадає з різницею приклада, що зображено на малюнку. Таким чином дитина знаходить тотожні вирази, себто такі, що при різниці між елементами дії дають однаковий результат. Дитина вибирає їх, після чого й проходить на наступний рівень. Навіть якщо учень помилиться з відповіддю, то все рівно пройде далі, просто спочатку побачить правильний варіант, аби запамʼятати цей урок на майбутнє.
Учень/учениця: розуміє сутність взаємозв’язку дій додавання і віднімання; використовує назви компонентів і результатів дій додавання й віднімання; застосовує в обчисленнях правила знаходження невідомих компонентів дій додавання і віднімання; переставний закон додавання та взаємозв’язок між діями додавання і віднімання; володіє обчислювальними навичками додавання і віднімання чисел без переходу через розряд у межах 100.
Учень/учениця: використовує додавання чи віднімання в межах 100 для вирішення виразів на одну чи дві дії, що містять додавання, віднімання, порівняння з невідомими у будь-яких позиціях, наприклад з використанням малюнків чи символів на місці невідомих.
Учень/учениця: усно додає та віднімає числа в межах 20; до кінця 2 класу знає на пам'ять суми всіх двох однозначиних чисел.