Тотожними математичними виразами можна назвати такі, що дають однаковий результат при наявності зовсім різних елементів дії. Наприклад, одну й ту саму суму може дати додавання зовсім різних чисел. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься підбирати тотожні вирази, при цьому використовуючи вміння додавати досить великі числа. На екрані перед дитиною є зображення, на якому, окрім інших елементів, міститься також і приклад додавання. Важливо, що він – далеко не єдиний елемент малюнка, хоча на цифрах і робиться акцент. На кожному етапі ілюстрація інша. Малюнок іноді містить персонажів-тварин, казкових героїв або просто дітей, які сприймаються учнем, як інші юні математики. Під ілюстрацією є відразу кілька інших варіантів прикладів з додаванням двоцифрових чисел. Учень обчислює всі: і той, який є на малюнку, і ті, котрі містяться під ним. Після цього залишається тільки знайти з-поміж вказаних під малюнком прикладів той, який співпадає за сумою із зображеним безпосередньо у ілюстрації. Далі дитина проходить на новий рівень, де окрім малюнка змінюються й приклади.
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях правила додавання числа до суми, суми до числа, віднімання числа від суми, суми від числа у межах 100 з переходом через розряд; застосовує в обчисленнях переставний закон додавання; володіє обчислювальними навичками додавання і віднімання з переходом через розряд у межах 100; перевіряє правильність виконання додавання й віднімання відомими способами.
Учень/учениця: використовує додавання чи віднімання в межах 100 для вирішення виразів на одну чи дві дії, що містять додавання, віднімання, порівняння з невідомими у будь-яких позиціях, наприклад з використанням малюнків чи символів на місці невідомих.