Як відомо, місяців у році дванадцять, по три на кожну пору року. Кожен місяць має свої особливості, це не просто набір днів – він має свої особливості. Кількість днів у місяцях теж може відрізнятись. Місяці ніби «накладаються» на тижні (або навпаки), котрі слідують один за одним. Щоб знати, яке число, тобто який за порядком день місяця припадає на який із днів тижня, існує календар. З його допомогою можна, наприклад, ще у середині лютого дізнатись, що дванадцяте березня – це буде понеділок. Вміння працювати з календарем є дуже важливим для будь-якої людини, адже воно дає змогу розпланувати свій час, визначити, які числа місяця будуть вихідними днями тощо. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься саме працювати з календарем. На кожному етапі учень бачить на екрані перед собою лист календаря – окремий місяць, де у форматі таблиці розписано, які числа припадають на які з днів. Кожен стовпчик – це день тижня, вони позначені скороченими назвами. Над календарем є завдання, у якому сформульовано мету пошуку. Наприклад, треба знайти, яким буде 15 травня. Учень шукає це число у календарі і бачить, до якого дня воно відноситься. Після цього залишається лише обрати цей день з-поміж інших варіантів, які є на екрані під календарним листом. Ці варіанти слугують водночас і підказками, адже учень принаймні знає, чи у правильному напрямку шукає і може швидше визначитись з варіантом.
Учень/учениця : знає, якими одиницями вимірюється довжина (сантиметр, дециметр, метр) і співвідношення між ними та їх скорочене позначення (см, дм, м); знає, якими одиницями вимірюється маса (кілограм); місткість ( літр) та їх скорочене позначення ( кг; л); знає якими одиницями вимірюється час (година, доба, тиждень) та скорочене позначення години (год ); знає, що одиницями вартості товару є гривня і копійка, знає співвідношення між ними та їх скорочене позначення ( грн, к.); розрізняє поняття «монета» і «копійка». використовує знання про вивчені величини при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач.
Учень/учениця: знає, якими одиницями вимірюється час (рік, місяць, доба, година, хвилина) та скорочене позначення години і хвилини (год, хв ); знає співвідношення між добою і місяцем, місяцем і роком; годиною і хвилиною; визначає час за годинником з точністю до 5-ти хвилин; використовує знання про час та одиниці його вимірювання при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач.
Учень/учениця: розпізнає час з точністю до 5 хвилин і на цифровому годиннику, і на аналоговому.