Учень вже знає про математичні приклади, які містять дії додавання та віднімання, все, що необхідно для ефективного користування ними. Але у ході виконання цього завдання учень зрозуміє внутрішню логіку побудови таких прикладів за допомогою образних інструментів. На екрані перед дитиною міститься зображення математичного прикладу, де певні складові частини виражені не цифрами, а сторонніми, здавалося б, предметами. Проте інша частина складається з цифр, а приклад «працює», тобто дія дає певний числовий результат. Отже, за образами сторонніх предметів ховаються числа. Залишається тільки з'ясувати, які саме. Зробити це дитина може за допомогою логічного мислення і свого знання складників математичних дій. Наприклад, якщо відома сума, що складає, скажімо, цифру «20», а доданками виступає два однакових каченяти, значить, за цими «масками» ховається пара однакових чисел. Яка пара однакових чисел дає у сумі при додаванні число «20»? Йде мова про число «10», адже тільки при додаванні двох десятків в результаті буде така сума. Учень таким чином обчислює складові частини кожного прикладу, які будуть змінюватись на етапах вправи. Результат своїх міркувань у цифровому форматі учень вводить у вираз, що знаходиться під малюнком. Цей вираз містить зображення цього предмета та знак рівності, після якого треба вписати цифру, зашифровану під ним.
Учень/учениця: розрізняє числовий вираз і вираз із змінною; розуміє, що числове значення виразу зі змінною залежить від значень, яких набуває змінна; знаходить значення виразу при заданому числовому значенні змінної.
Учень/учениця: розрізняє просту і складену задачу; обирає числові дані, достатні для знаходження відповіді на запитання задачі; розуміє, що для відповіді на запитання задачі може бракувати числових даних; розуміє, що не на кожне запитання задачі можна відповісти, виконавши одну арифметичну дію.
Учень/учениця: використовує додавання чи віднімання в межах 100 для вирішення виразів на одну чи дві дії, що містять додавання, віднімання, порівняння з невідомими у будь-яких позиціях, наприклад з використанням малюнків чи символів на місці невідомих.