Учень у одному з минулих завдань вже навчився обирати найбільш високі та найбільш низькі обʼєкти. У ході виконання цієї вправи дитина тренуватиметься у тому, щоб створювати послідовності обʼєктів за висотою як за єдиним критерієм для їхнього відбору. У ході виконання цього завдання дитина буде не просто обирати той чи інших обʼєкт, а створювати послідовність, керуючись даною ознакою. На екрані перед учнем міститься ряд обʼєктів, наприклад, представники живої природи. Тваринки завжди цікаві дітям, тож завдання, де використовуються їхні образи, неодмінно привертають увагу учнів та стимулюють їхню концентрацію. Тварин зображено кілька, всі вони різні, а малюнки якісні і деталізовані, так що учень легко впізнає свого улюбленого пса або леопарда. Всі звірі різні за висотою. Учень має перемістити їхні зображення так, щоб вони створювали послідовність зростання чи спадання, тобто або від меншого до більшого, або навпаки. Причому довжина, ширина та інші критерії не беруться до уваги – тільки висота. Коли учень це зробить, то пройде на новий етап вправи, де будуть інші обʼєкти та нове завдання. І навіть якщо учень помилиться і невдало розташує тваринок, то все рівно пройде далі, просто спочатку побачить правильний варіант послідовності звірів.
Учень/учениця : знає, якими одиницями вимірюється довжина (сантиметр, дециметр, метр) і співвідношення між ними та їх скорочене позначення (см, дм, м); знає, якими одиницями вимірюється маса (кілограм); місткість ( літр) та їх скорочене позначення ( кг; л); знає якими одиницями вимірюється час (година, доба, тиждень) та скорочене позначення години (год ); знає, що одиницями вартості товару є гривня і копійка, знає співвідношення між ними та їх скорочене позначення ( грн, к.); розрізняє поняття «монета» і «копійка». використовує знання про вивчені величини при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач.
Учень/учениця: зіставляє два об'єкти і порівнює їхню довжину; може оцінити, який предмет з двох довший за зазначену кількість сантиметрів.