Дні в місяцях розприділяються не рівно. У деяких днів більше, у деяких – менше. Зазвичай вони чергуються, і тільки у липні та серпні в обох по 31 дню, хоча вони йдуть один за одним. Крім того, якщо у більшості місяців або 30, або 31 день, і різниця між ними не така вже й велика, то у лютому майже завжди 28 днів. Але раз на чотири роки починається високосний рік, де днів у лютому 29. Всі ці тонкощі учень має запамʼятати, а також затямити, скільки днів в якому з місяців. Ця вправа тренує саме ці навички. На екрані перед учнем стоїть персонаж, який тримає великий для себе аркуш паперу. Над ним є завдання, де названо місяць, число днів для якого треба визначити. Під персонажем є кілька чисел. Учень має перемістити до аркуша одне з цих чисел, яке на його думку відповідає кількості днів у, скажімо, серпні. Коли дитина це зробить, то пройде на новий етап, де буде інший персонаж (котрий не має суттєвого значення для самої вправи, але їхня зміна робить візуальний ряд більш цікавим), а також інший місяць, вказаний у завданні. Навіть у випадку помилки дитина проходить далі, просто спочатку бачить перед собою необхідний варіант відповіді. Тож якщо дитина не особливо впевнено почуває себе у цій темі, дане завдання з тренувального перетвориться на пізнавальне, і завдяки ньому дитина дізнається багато нового.
Учень/учениця : знає, якими одиницями вимірюється довжина (сантиметр, дециметр, метр) і співвідношення між ними та їх скорочене позначення (см, дм, м); знає, якими одиницями вимірюється маса (кілограм); місткість ( літр) та їх скорочене позначення ( кг; л); знає якими одиницями вимірюється час (година, доба, тиждень) та скорочене позначення години (год ); знає, що одиницями вартості товару є гривня і копійка, знає співвідношення між ними та їх скорочене позначення ( грн, к.); розрізняє поняття «монета» і «копійка». використовує знання про вивчені величини при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач.
Учень/учениця: знає, якими одиницями вимірюється час (рік, місяць, доба, година, хвилина) та скорочене позначення години і хвилини (год, хв ); знає співвідношення між добою і місяцем, місяцем і роком; годиною і хвилиною; визначає час за годинником з точністю до 5-ти хвилин; використовує знання про час та одиниці його вимірювання при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач.
Учень/учениця: розпізнає час з точністю до 5 хвилин і на цифровому годиннику, і на аналоговому.