Знак рівності більшістю дітей сприймається як арифметичний символ питання, адже після нього зазвичай стоїть порожнє місце, де треба вказати результат тої чи іншої дії. Але насправді знак рівності є набагато більш багатогранним символом. Перш за все, він, власне, показує, які вирази дають один і той самий результат. Крім того, доданки, якщо читати приклад навпаки, можна сприймати як складові елементи числа. У ході виконання цього завдання дитина навчиться саме так розглядати приклади, що значно розширить розуміння математичних виразів і полегшить роботу з дією додавання в майбутньому. На екрані перед учнем міститься числовий вираз. Він містить кілька цифр, але не має знаку рівності. Замість цього під виразом є кілька чисел, а у завданні всі доданки названо як складові частини одного з цих наведених нижче чисел. Читаючи завдання, аналізуючи приклад і числа, дитина розуміє, яку насправді роль править знак рівності. Саме завдання полягає у тому, щоб з-поміж кількох варіантів знайти те число, для якого доданки зверху будуть складовими елементами, тобто знайти суму для доданків. Щоб це зробити, учень просто додає їх між собою. Коли дитина обирає число, яке вважає правильним, то проходить на новий етап, де треба буде виконати аналогічні дії з іншим прикладом.
Учень/учениця : розрізняє рівності і нерівності; читає числові вирази (сума, різниця); знаходить значення числових виразів; порівнює числові вирази.
Учень/учениця: вміє проводити порозрядні обчислення в межах 1000; розуміє, що при додаванні або відніманні трицифрових чисел - сотні потрібно віднімати від сотень, десятки від десятків, одиниці від одиниць; може записувати свої обчислення, використовуючи приклади, схеми, чи обчислення у стовпчик; проводить усні обчислення круглих чисел.