Числа будуються з цифр, а порядок цифр дає змогу зрозуміти, про які чисельні розряди йде мова у кожному конкретному випадку. Наприклад, якщо учень бачить число «43», то перша цифра, тобто четвірка, означає, що у цьому числі є розряд десятків, причому їх чотири. Крайня права цифра означає одиниці. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься у вмінні будувати числа за допомогою цифр. На екрані перед учнем міститься зображення потягу. Ця ілюстрація виповнена в кращих традиціях малюнків до дитячих казкових книг: яскраві, але не надто сліпучі кольори, округлі форми, приємні риси та помірна деталізація. У завданні, яке вказано над цими вагончиками, названо число, яке треба скласти. А під поїздом міститься кілька цифр. Серед них є потрібні – ті, які й будуть будівельним матеріалом для числа. Щоб скористатись ними, учень має перемістити цифри на вагончики, після чого почнеться новий етап, де буде інше число у завданні та нові цифри під поїздом. Важливо, що цифр під вагончиками завжди більше, ніж має мати задане число, тож дитині доведеться докласти зусилля та уважно вивчити число, щоб не просто розмістити цифри у правильному порядку, а й обрати саме ті з них, які необхідно.
Учень/учениця: утворює числа в межах 100; розуміє, що одна і та ж цифра у записі числа набуває різних значень залежно від своєї позиції; визначає розрядний склад двоцифрових чисел; порівнює числа в межах 100; записує число у вигляді суми розрядних доданків; виконує арифметичні дії на основі десяткової нумерації.
Учень/учениця: знає розряди одиниць, десятків та сотень; знає, що будь-яке трицифрове число складається з відповідної кількості сотень, десятків та одиниць, ы може назвати кожен розряд числа; ззаписує словами числа будь-якої складності, вільно орієнтуючись у розрядних одиницях.