У ході виконання цього завдання дитина навчиться більш вільно використовувати цифрові позначення кількості предметів. Для цього, як і у кількох минулих вправах, але дещо у більш складній формі, використовується метод порівняння прикладу, складники якого з одного боку мають вигляд ілюстрацій, а з іншого – цифр. На екрані перед дитиною міститься зображення числового виразу, який містить дію додавання. Зверху його складові частини виконані у вигляді малюнків. Кожен доданок – це група обʼєктів, зображених у певній кількості разом. Між ними є математичні символи, які передають дію додавання. Під цим малюнком є цифровий математичний приклад, який є тотожним до того, який знаходиться зверху. Але цифровий приклад є неповним. Натомість деякі його елементи наявні, а на місці інших – просто порожні клітинки. Приклад, де доданки виконані у вигляді ілюстрацій, служить орієнтиром. Учень аналізує кількість предметів у кожному доданку, після чого у пропущені клітинки записує цифру, яка йому відповідає. Після цього дитині залишається тільки знайти суму кількох доданків. Вказавши в кінці її, учень проходить на новий етап, де на нього чекатиме інший приклад та нові малюнки.
Учень/учениця: розуміє сутність додавання і віднімання одноцифрових чисел частинами; розуміє сутність властивостей додавання суми до числа, віднімання суми від числа та числа від суми; застосовує в обчисленнях прийом додавання і віднімання чисел частинами, переставний закон додавання, взаємозв’язок між діями додавання і віднімання числа від суми.
Учень/учениця: використовує додавання чи віднімання в межах 100 для вирішення виразів на одну чи дві дії, що містять додавання, віднімання, порівняння з невідомими у будь-яких позиціях, наприклад з використанням малюнків чи символів на місці невідомих.
Учень/учениця: усно додає та віднімає числа в межах 20; до кінця 2 класу знає на пам'ять суми всіх двох однозначиних чисел.