Вправа ня розрізнення радіуса та діаметра кола. У другому класі учні повинні знати, що таке коло, і що в кола є центр, радіус, та діаметр, та чим вони відрізняються.
Учню потрібно, поглянувши на малюнок, визначити, яка саме деталь кола зображена. Завдання закріплює знання про коло до автоматизму.
Учень/ учениця: розрізняє на малюнку коло і круг, знає поняття центра, радіуса, діаметра.
Учень/учениця: розпізнає геометричні фігури, базуючись на знаннях про їхні кути чи сторони; може намалювати фігури: трикутник, чотирикутник, п'ятикутник, шестикутник, куб.
Учень/учениця: ділить прямокутник, круг чи квадрат на рівні частини, використовуючи 2, 3 і більше частин. При цьому використовуючи такі визначення, як половина, четвертина, третина від цілого.