Симетрія – досить різнопланове поняття, адже і видів симетрії є кілька. Але працювати з нею здебільшого легко завдяки особливостям зображенням – симетричну фігуру легко впізнати, навіть якщо не дуже добре розбиратись у понятті. У ході виконання цього завдання учень тренуватиметься розрізняти симетричні та асиметричні фігури. На екрані перед учнем міститься зображення обʼєкта. Це зображення подається як малюнок, який було розірвано. Лінія, по якій це зробили, виглядає як пряма, що ділить малюнок на дві частини. Таким чином утворюється вісь, відносно якої малюнок може бути симетричним (якщо його половинки дзеркально підходять одна одній) або несиметричним. Учень аналізує зображення, дивиться, чи однаковими є половинки, якщо б цей малюнок зігнути навпіл, і дає відповідь на питання його симетричності. Після цього дитина проходить на новий етап, де буде вже інша фігура. Важливо, що ця вправа навіть має певний простий сюжет: є персонаж, який зігнув або розірвав малюнок, так там і зʼявилась риска, що ділить фігуру на дві частини. На кожному етапі буде не тільки нова фігура, а й інший персонаж. Це робить вправу більш різноманітною, а відтак – і більш цікавою для учня.
Учень/учениця: розрізняє просторові та плоскі геометричні фігури; розрізняє геометричні фігури – пряму, криву, відрізок, промінь, кут, ламану; многокутники; куб, кулю, піраміду, конус, циліндр; зображує прямі лінії, промені, відрізки.
Учень/учениця: розпізнає геометричні фігури, базуючись на знаннях про їхні кути чи сторони; може намалювати фігури: трикутник, чотирикутник, п'ятикутник, шестикутник, куб.