Таблиця – один з найзручніших інструментів подання інформації. Аби успішно та ефективно нею користуватись, дитина має лише навчитись розуміти та сприймати те, яким чином відомості в таблиці розташовані. Саме тренуванню вміння працювати з таблицями й присвячено цю вправу. На екрані перед учнем міститься цифрова таблиця, що міститься пʼять стовпчиків та пʼять рядів, не рахуючи першого, де, власне, розташовані цифри у порідку лічби. Числа не обовʼязково від одиниці – це залежить від етапу завдання – але обовʼязково у вірній послідовності лічби, наприклад «5», «6», «7» і так далі. Ряди у стовпчики утворюють своєрідні перехрестя, де вказано суму двох доданків: того числа, яке на вершині цього стовпчика, та того, що є першим у ряду. Але таблиця не повна – деякі перехрестя пусті. Завдання дитини полягає у тому, щоб зрозуміти метод подання інформації у цій таблиці, після чого вирахувати числа, що треба вписати у пусті клітинки. Коли учень доповнює таблицю, завершуючи її, то проходить на новий етап завдання, де треба буде виконати дії аналогічного характеру, тільки таблиця буде інша: нові числа, інше розташування пустих клітин. При цьому цифри мають цікаве та яскраве кольорове оформлення, що додає завданню більшої естетичної привабливості.
Учень/учениця: розуміє сутність додавання і віднімання одноцифрових чисел частинами; розуміє сутність властивостей додавання суми до числа, віднімання суми від числа та числа від суми; застосовує в обчисленнях прийом додавання і віднімання чисел частинами, переставний закон додавання, взаємозв’язок між діями додавання і віднімання числа від суми.
Учень/учениця: усно додає та віднімає числа в межах 20; до кінця 2 класу знає на пам'ять суми всіх двох однозначиних чисел.