Після того, як учень навчиться розпізнавати фігури, ознайомиться з їхніми базовими елементами та попрактикується у тому, щоб впізнавати їх серед предметів оточуючого світу, залишається тільки потренуватись у створенні нових фігур. Цьому присвячено дану вправу. На екрані перед учнем міститься робоче поле, яке поділено на квадрати. Певною мірою воно подібне до аркушу зошита, який розділено на маленькі квадрати та який використовують на уроках математики. Над цим полем сформульовано завдання, у якому вказано розміри майбутньої фігури у квадратах. Скажімо, треба збудувати прямокутник з довжиною у пʼять квадратиків та шириною – у три. Тоді учень вимірює потрібну кількість клітин, після чого виділяє їх так, щоб на робочій зоні утворилась фігура. Кожна клітинка, на яку натисне дитина, матиме інший колір. Коли учень виконає задачу, яка поставлена у завданні, то пройде на новий етап, де метою буде створення вже іншої фігури, іншого розміру. Завдання супроводжується додатковими образами персонажів, наприклад, казковими і добрими звірятками. Ці герої не мають відношення до виконання вправи, але їхня присутність додає завданню більшого ігрового аспекту і робить візуальний ряд насиченішим.
Учень/учениця: розрізняє просторові та плоскі геометричні фігури; розрізняє геометричні фігури – пряму, криву, відрізок, промінь, кут, ламану; многокутники; куб, кулю, піраміду, конус, циліндр; зображує прямі лінії, промені, відрізки.
Учень/учениця: ділить прямокутник, круг чи квадрат на рівні частини, використовуючи 2, 3 і більше частин. При цьому використовуючи такі визначення, як половина, четвертина, третина від цілого.