У відніманні може брати участь не тільки один відʼємник, а відразу кілька. Хоча більшість прикладів, з якими дитина ознайомиться у шкільній програмі, працюють тільки з одним, важливо, щоб учень навчився віднімати від певного числа відразу кілька інших чисел по черзі. Цьому й присвячено дану вправ. На екрані перед дитиною міститься математичний приклад з дією віднімання, елементи якого є не цифрами, а ілюстраціями, на котрих зображено групи предметів у певній кількості. Учень підраховує число обʼєктів у кожній з цих груп, після чого виконує по черзі дію віднімання. Спочатку від зменшуваного віднімається число предметів з першого відʼємника, потім від результату цієї дії віднімається наступний відʼємник. Остаточний, кінцевий результат дитина вводить у пусту клітинку, яка міститься після знаку рівності. При цьому вправу можна виконувати по-різному. Можна не тільки по черзі віднімати два відʼємники, а й скласти, тобто додати їх між собою. Так чи інакше, дитині доведеться тримати у памʼяті певне число, з яким виконується дія віднімання. Коли учень вписує остаточну різницю, то проходить на новий етап. Там буде інший приклад та нові предмети, отже дитині буде цікаво переходити з етапу на етап.
Учень/учениця: розуміє сутність взаємозв’язку дій додавання і віднімання; використовує назви компонентів і результатів дій додавання й віднімання; застосовує в обчисленнях правила знаходження невідомих компонентів дій додавання і віднімання; переставний закон додавання та взаємозв’язок між діями додавання і віднімання; володіє обчислювальними навичками додавання і віднімання чисел без переходу через розряд у межах 100.
Учень/учениця: використовує додавання чи віднімання в межах 100 для вирішення виразів на одну чи дві дії, що містять додавання, віднімання, порівняння з невідомими у будь-яких позиціях, наприклад з використанням малюнків чи символів на місці невідомих.
Учень/учениця: усно додає та віднімає числа в межах 20; до кінця 2 класу знає на пам'ять суми всіх двох однозначиних чисел.