Віднімати, як і додавати, у випадку з двоцифровими числами треба по розрядах. Це простіше всього починати робити, якщо відʼємник одноцифровий. Саме такий формат завдання є у цій вправі. На екрані перед учнем міститься математичний приклад віднімання, де двоцифровим є тільки зменшуване. Учень аналізує вираз і розуміє, як саме треба віднімати одноцифрове число. Наприклад, якщо від «27» треба відняти «5», то цифру, яка позначає розряд десятків, чіпати не треба – тому різниця становиться «22». Важливо, що у випадку, якщо відʼємник більший, ніж цифра, яка позначає розряд одиниці в двоцифровому числі (наприклад, якщо відʼємник «8», а зменшуване «34»), то від цифри, яка позначає розряд десятків, треба відняти одиницю. Коли учень вводить число, яке вважає правильною відповіддю, у пусту клітинку, що знаходиться після знаку рівності, то проходить на новий етап, де буде інший приклад з відніманням. Навіть у випадку хибної відповіді дитина все рівно проходить далі, оскільки помилка – це не поразка, а урок. Правильний варіант зʼявиться на екрані під хибним, аби учень зміг зрозуміти та використати досвід помилки продуктивно на новому етапі.
Учень/учениця: розуміє сутність взаємозв’язку дій додавання і віднімання; використовує назви компонентів і результатів дій додавання й віднімання; застосовує в обчисленнях правила знаходження невідомих компонентів дій додавання і віднімання; переставний закон додавання та взаємозв’язок між діями додавання і віднімання; володіє обчислювальними навичками додавання і віднімання чисел без переходу через розряд у межах 100.
Учень/учениця: володіє навичками додавання і віднімання з переходом через розряд у межах 20; перевіряє додавання відніманням, а віднімання – додаванням.
Учень/учениця: вміє проводити порозрядні обчислення в межах 1000; розуміє, що при додаванні або відніманні трицифрових чисел - сотні потрібно віднімати від сотень, десятки від десятків, одиниці від одиниць; може записувати свої обчислення, використовуючи приклади, схеми, чи обчислення у стовпчик; проводить усні обчислення круглих чисел.