Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

У другому класі діти вже вміють додавати й віднімати в межах 20, а тепер час упевнено працювати з двоцифровими числами. Ця вправа на віднімання двоцифрового та одноцифрового числа допоможе школярам закріпити навички усних обчислень, навчитися працювати по розрядах і не боятися «позичати» десяток, коли не вистачає одиниць.

На екрані дитина бачить приклад виду 27 – 5, 43 – 8, 52 – 3 тощо. Учень уважно розглядає число, визначає, де десятки, а де одиниці, і виконує віднімання крок за кроком. Якщо відʼємник менший або дорівнює кількості одиниць у двоцифровому числі, то десятки залишаються незмінними, а змінюється лише цифра в розряді одиниць. Наприклад: 27 – 5 = 22.

Цікавість завдання зростає, коли відʼємник більший за кількість одиниць у зменшуваному. Тоді дитина вчиться «позичати» один десяток, перетворюючи його на 10 одиниць. Наприклад, у прикладі 34 – 8 учень розуміє, що 4 одиниці для віднімання 8 не вистачає, тому бере один десяток із 30, отримує 24, а потім віднімає: 14 – 8 = 6, отже, 34 – 8 = 26. Такі завдання розвивають логіку, уважність та вміння міркувати, а не просто механічно рахувати.

  • дітям – тренувати віднімання по розрядах у зручному, ігровому форматі;
  • батькам – бачити прогрес дитини та разом обговорювати помилки без стресу;
  • учителям – використовувати вправу як додаткову практику на уроці чи вдома.

Після введення відповіді в порожнє поле учень одразу бачить, чи правильно він виконав обчислення. Якщо відповідь хибна, система показує правильний результат, щоб дитина могла порівняти, знайти, де саме помилилася, і спробувати застосувати нове розуміння в наступному завданні. Такий підхід формує впевненість: помилка – це не поразка, а корисний крок до успіху.

Регулярне виконання цієї вправи допоможе другокласникам швидко й без напруження віднімати одноцифрові числа від двоцифрових, краще орієнтуватися в десятках та одиницях і підготуватися до подальшого вивчення письмового додавання й віднімання. А батьки й учителі зможуть спостерігати, як дитина стає все впевненішою в математиці й із задоволенням розв’язує нові приклади.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Є.2
Віднімання двоцифрового та одноцифрового числа
-
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися