Віднімання круглих двоцифрових чисел, віднімання від двоцифрового числа одноцифрового та віднімання двох двоцифрових без переходу через розряди – це все окремі випадки даної математичної дії, які значно легше зрозуміти, якщо вивчати їх послідовно. Коли учень пройде даний матеріал, він може тренуватись з віднімання двоцифрових чисел без буд-яких обмежень. Цьому присвячено дану вправу. На екрані перед учнем міститься зображення трьох математичних прикладів з відніманням. Над ними є три цифри, кожна з яких є різницею, тобто результатом віднімання, для одного з трьох прикладів. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб виконати дію віднімання для кожного прикладу і розмістити вирази кожен до своєю різниці. Коли учень зрозуміє, як працювати з двоцифровими числами, то почне давати відповідь більш впевнено та швидко. Цифри оформлені у приємному для сприйняття стилі, вони нагадують ілюстрації до дитячих книжок: округлі форми, яскраві кольори. Важливо, що наявність варіантів для вибору є суттєвою підказкою для учня. Тож навіть якщо дитина й не достатньо впевнено віднімає двоцифрові числа, то все рівно зможе пройти це завдання.
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях правила додавання числа до суми, суми до числа, віднімання числа від суми, суми від числа у межах 100 з переходом через розряд; застосовує в обчисленнях переставний закон додавання; володіє обчислювальними навичками додавання і віднімання з переходом через розряд у межах 100; перевіряє правильність виконання додавання й віднімання відомими способами.
Учень/учениця: використовує додавання чи віднімання в межах 100 для вирішення виразів на одну чи дві дії, що містять додавання, віднімання, порівняння з невідомими у будь-яких позиціях, наприклад з використанням малюнків чи символів на місці невідомих.
Учень/учениця: вміє вільно додавати та віднімати числа в межах 100, опираючись на розряди цих чисел, властивості математичних дій та взаємооберненість додавання та віднімання; може пояснити, чому додавання чи віднімання працює та знає, як перевірити правильність виконаних дій.