Процес віднімання є протилежним до додавання. Коли йде мова про віднімання двоцифрових чисел, слід починати працювати над даною темою з круглих чисел, тобто таких, які закінчуються на нуль. Ця цифра використовується тільки для того, щоб позначити належність до певної десятки, відкриваючи її. Сам по собі нуль не використовується при обчисленнях і його розуміють як умовний вираз «9+1» з переходом одиниці на наступний розряд. На екрані перед дитиною міститься математичний приклад віднімання, де як зменшуване, так і відʼємник – круглі числа. Працювати з ними дуже легко: треба просто відняти цифри, які позначають десятки, а до результату додати нуль. Наприклад, якщо від «80» треба відняти «30», то це все рівно що від вісімки відняти трійку, просто після результату ще треба дописати нуль, щоб вийшло «50». Аби відповісти на питання рівня, дитині треба просто ввести число, яке вона вважає правильною відповіддю, у пусту клітинку після знаку рівності. Після цього учень проходить на новий етап, де буде інший приклад з відніманням круглих чисел. Важливо, що рух між рівнями здійснюється навіть у випадку хибної відповіді учня.
Учень/учениця: розуміє сутність взаємозв’язку дій додавання і віднімання; використовує назви компонентів і результатів дій додавання й віднімання; застосовує в обчисленнях правила знаходження невідомих компонентів дій додавання і віднімання; переставний закон додавання та взаємозв’язок між діями додавання і віднімання; володіє обчислювальними навичками додавання і віднімання чисел без переходу через розряд у межах 100.
Учень/учениця: вміє проводити порозрядні обчислення в межах 1000; розуміє, що при додаванні або відніманні трицифрових чисел - сотні потрібно віднімати від сотень, десятки від десятків, одиниці від одиниць; може записувати свої обчислення, використовуючи приклади, схеми, чи обчислення у стовпчик; проводить усні обчислення круглих чисел.