Віднімання у стовпчик є корисним та зручним з тієї ж причини, що й додавання, яке виконується у даному форматі. Завдяки ньому зручно віднімати порозрядно. Але поки дитина працює лише з одиницями, ця вправа допомагає просто звикнути для нетипового зображення математичного виразу, де цифри розміщуються не горизонтально, а вертикально одна під іншою. На екрані перед дитиною якраз такий приклад. Зменшуване знаходиться зверху, відʼємник – під ним. Потім замість знаку рівності йде довга риска. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб зайти різницю, тобто результат дії віднімання. Коли учень це робить, то проходить на новий етап, де буде інший приклад, але теж у цьому форматі. Важливо, що всі цифри мають приємний візуальни стиль зображення. Вони намальовані з округлими формами, мають яскраві кольори, їхню форму легко вгадати, але при цьому вони можуть, наприклад, нагадувати повітряні кульки. Навіть якщо дитина помилиться, виконуючи це завдання, то все рівно пройде на новий етап. Але спочатку учень побачить правильний варіант відповіді на екрані, таким чином запамʼятовуючи отриманий урок для того, щоб використати його у майбутньому.
Учень/учениця: розуміє сутність додавання і віднімання одноцифрових чисел частинами; розуміє сутність властивостей додавання суми до числа, віднімання суми від числа та числа від суми; застосовує в обчисленнях прийом додавання і віднімання чисел частинами, переставний закон додавання, взаємозв’язок між діями додавання і віднімання числа від суми.
Учень/учениця: розуміє сутність взаємозв’язку дій додавання і віднімання; використовує назви компонентів і результатів дій додавання й віднімання; застосовує в обчисленнях правила знаходження невідомих компонентів дій додавання і віднімання; переставний закон додавання та взаємозв’язок між діями додавання і віднімання; володіє обчислювальними навичками додавання і віднімання чисел без переходу через розряд у межах 100.
Учень/учениця: використовує додавання чи віднімання в межах 100 для вирішення виразів на одну чи дві дії, що містять додавання, віднімання, порівняння з невідомими у будь-яких позиціях, наприклад з використанням малюнків чи символів на місці невідомих.
Учень/учениця: усно додає та віднімає числа в межах 20; до кінця 2 класу знає на пам'ять суми всіх двох однозначиних чисел.