Віднімання двоцифрових чисел – тема досить складна, оскільки дитині багато елементів цієї дії доводиться тримати в памʼяті під час її виконання. Особливо це стосується випадків, коли є два і більше відʼємників, а під час віднімання відбувається перехід через розряд. Віднімання у стовпчик – прекрасний спосіб трохи полегшити задачу. Оскільки одиниці знаходяться в такому випадку під одиницями, а десятки – під десятками, учню набагато простіше орієнтуватись в цифрах. На екрані перед дитиною міститься якраз такий приклад, що містить дію віднімання та два відʼємники з одним зменшуваним. Учень може вирішувати приклад двома способами: можна послідовно відняти від зменшуваного перший відʼємник, запамʼятати результат і вже від отриманого числа віднімати другий відʼємник. Інший спосіб використовує дію додавання. Можна додати обидва відʼємники між собою і вже після цього від зменшуваного відняти отримане число. Так чи інакше, дитині доведеться тримати в памʼяті результат першої з двох математичних дій. Завдяки тому, що числа розташовані у стовпчик, учню простіше не заплутатись у переході через розряди. Коли дитина під горизонтальною рискою вказує кінцеву відповідь, то проходить на новий етап завдання, де буде інший приклад з двома відʼємниками.
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях правила додавання числа до суми, суми до числа, віднімання числа від суми, суми від числа у межах 100 з переходом через розряд; застосовує в обчисленнях переставний закон додавання; володіє обчислювальними навичками додавання і віднімання з переходом через розряд у межах 100; перевіряє правильність виконання додавання й віднімання відомими способами.
Учень/учениця: вміє вільно додавати та віднімати числа в межах 100, опираючись на розряди цих чисел, властивості математичних дій та взаємооберненість додавання та віднімання; може пояснити, чому додавання чи віднімання працює та знає, як перевірити правильність виконаних дій.