Коли дитина тільки починає вивчати нову для себе тему, дуже важливо, щоб перші кроки у цьому були достатньо легкі, а головна мета – це дати учню розуміння теми. Саме тому для виконання віднімання з трицифровими числами корисно використовувати формат обчислення у стовпчик. Справа в тому, що завдяки тому, що цифри кожного розряду знаходяться саме під або над подібними їм, досягається справжня наглядність цього процесу. На екрані перед учнем міститься приклад з дією віднімання, де цифри розташовані у стовпчик, а під ними міститься горизонтальна риска, що замінює собою знак рівності. У пусту клітинку під нею треба буде ввести відповідь, тобто число, яке є різницею. Учень аналізує зображення, після чого поетапно, починаючи від одиниць, виконує віднімання. Коли дитина це зробить, то перейде на новий етап завдання, де треба буде виконати аналогічні дії з новим прикладом. Навіть якщо дитина через новизну поданого матеріалу допуститься помилки, то все рівно пройде на новий етап. Але спочатку побачить правильну відповідь на екрані.
Учень/учениця: володіє навичками додавання і віднімання з переходом через розряд у межах 20; перевіряє додавання відніманням, а віднімання – додаванням.
Учень/учениця: використовує додавання чи віднімання в межах 100 для вирішення виразів на одну чи дві дії, що містять додавання, віднімання, порівняння з невідомими у будь-яких позиціях, наприклад з використанням малюнків чи символів на місці невідомих.
Учень/учениця: вміє проводити порозрядні обчислення в межах 1000; розуміє, що при додаванні або відніманні трицифрових чисел - сотні потрібно віднімати від сотень, десятки від десятків, одиниці від одиниць; може записувати свої обчислення, використовуючи приклади, схеми, чи обчислення у стовпчик; проводить усні обчислення круглих чисел.