Нуль є наймолодшою цифрою, яку придумали торговці для того, щоб краще опрацьовувати свою бухгалтерію кілька століть тому. Нуль означає не кількість предметів, а їхню відсутність. Якщо від нуля відняти будь-яке число, в результаті отримаємо нуль. Але якщо цю цифру використати саме як відʼємник, то вона ніяк не вплине на зменшуване, і різниця буде такою самою. Наприклад, якщо від шести відняти нуль (тобто нічого), то в результаті залишиться шість. Аби дитина дійсно засвоїла це правило, було зроблено це завдання. На екрані перед дитиною міститься математичний приклад, де зменшуване чи відʼємник – це нуль. На якій саме позиції находиться ця цифра залежить від конкретного етапу завдання. Коли учень виконує арифметичну дію віднімання з нулем, то проходить на новий етап, де треба виконати аналогічні дії. Важливо, що попри те, що вправа не супроводжується великими та кольоровими ілюстраціями, стиль зображення самих цифр посилює інтерес до виконання вправи дитиною. Кожне число яскраве, також цифри містять у собі візерунки. Отже учню буде цікаво виконувати дану вправу на кожному з її рівнів.
Учень/учениця: розуміє сутність взаємозв’язку дій додавання і віднімання; використовує назви компонентів і результатів дій додавання й віднімання; застосовує в обчисленнях правила знаходження невідомих компонентів дій додавання і віднімання; переставний закон додавання та взаємозв’язок між діями додавання і віднімання; володіє обчислювальними навичками додавання і віднімання чисел без переходу через розряд у межах 100.
Учень/учениця: використовує додавання чи віднімання в межах 100 для вирішення виразів на одну чи дві дії, що містять додавання, віднімання, порівняння з невідомими у будь-яких позиціях, наприклад з використанням малюнків чи символів на місці невідомих.
Учень/учениця: усно додає та віднімає числа в межах 20; до кінця 2 класу знає на пам'ять суми всіх двох однозначиних чисел.