Коли йде мова про віднімання, робота з однаковими числами перетворюється у досить цікавий та особливий процес. Справа в тому, що, якщо від числа відняти рівно таке саме число, в результаті буде нуль, тобто цифра, яка позначає відсутність кількості. У ході виконання цього завдання дитина ознайомиться з даним правилом. На екрані перед дитиною міститься математичний приклад. Різницею виступає якраз нуль, тоді як, в залежності від етапу, відомими залишаються або зменшуване, або відʼємник. Зазвичай зменшуване більше відʼємника, але, якщо вони однакові, то різницею і буде нуль. Отже, оскільки одна з клітинок пуста, учень має просто ввести туди таке ж число, як і на сусідній, зробивши тотожними зменшуване та відʼємник. Коли учень це зробить, то пройде на наступний етап, де буде приклад з віднімання такого ж роду, але числа будуть іншими. Робота з нулем та віднімання однакових чисел є важливим саме з точки зору розуміння дитиною принципів віднімання як математичного процесу. Завдяки цій вправі розвиваються аналітичні здібності, памʼять. Всі цифри зображено у приємному стилі, вони різнокольорові та яскраво зображені.
Учень/учениця: розуміє сутність додавання і віднімання одноцифрових чисел частинами; розуміє сутність властивостей додавання суми до числа, віднімання суми від числа та числа від суми; застосовує в обчисленнях прийом додавання і віднімання чисел частинами, переставний закон додавання, взаємозв’язок між діями додавання і віднімання числа від суми.
Учень/учениця: розуміє сутність взаємозв’язку дій додавання і віднімання; використовує назви компонентів і результатів дій додавання й віднімання; застосовує в обчисленнях правила знаходження невідомих компонентів дій додавання і віднімання; переставний закон додавання та взаємозв’язок між діями додавання і віднімання; володіє обчислювальними навичками додавання і віднімання чисел без переходу через розряд у межах 100.
Учень/учениця: використовує додавання чи віднімання в межах 100 для вирішення виразів на одну чи дві дії, що містять додавання, віднімання, порівняння з невідомими у будь-яких позиціях, наприклад з використанням малюнків чи символів на місці невідомих.
Учень/учениця: усно додає та віднімає числа в межах 20; до кінця 2 класу знає на пам'ять суми всіх двох однозначиних чисел.