Щоб зберегти цікавість дитини до вивчення того чи іншого предмета чи теми, необхідно міняти час від часу методи викладання інформації. Звичний формат викладання у випадку із відніманням – це цифрові знаки. Але у ході виконання цього завдання учень, окрім роботи з цифрами, також буде працювати з ілюстраціями до впарви. На екрані перед дитиною знаходиться малюнок, на якому зображено дві групи однакових предметів, між якими знаходиться знак віднімання. Перша група, яка грає роль зменшуваного, звісно, більша, ніж відʼємник, але при цьому ці обʼєкти тотожні за кольором, розміром і формою. Під малюнком є три варіанти цифрового прикладу з віднімання. Учень не має рахувати всі предмети, адже зменшуване та від'ємик є однаковими у всіх трьох варіантах. Завдання полягає у тому, щоб обрати вираз із правильною часкою. Коли учень робить свій вибір, то проходить на новий етап завдання, де буде нова ілюстрація та інша трійця прикладів.
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях правила додавання числа до суми, суми до числа, віднімання числа від суми, суми від числа у межах 100 з переходом через розряд; застосовує в обчисленнях переставний закон додавання; володіє обчислювальними навичками додавання і віднімання з переходом через розряд у межах 100; перевіряє правильність виконання додавання й віднімання відомими способами.
Учень/учениця: вміє вільно додавати та віднімати числа в межах 100, опираючись на розряди цих чисел, властивості математичних дій та взаємооберненість додавання та віднімання; може пояснити, чому додавання чи віднімання працює та знає, як перевірити правильність виконаних дій.