Виконуючи завдання одного формату, дитина часто звикає до певного способу подання інформації і в майбутньому, якщо стикнеться з аналогічним завданням, але у іншому вигляді, може розгубитись. У ході виконання цього завдання дитина навчиться виконувати дію віднімання, навіть якщо вона подається не через приклад або задачку, а через таблицю. На екрані перед учнем невелика таблиця на два стовпчики. У першому вказано цифри (у стовпчик), які грають роль зменшуваного. Відʼємник називається в завданні. Він спільний для всіх зменшуваних. У другому стовпчику дитина має вказати числа, які є різницею, тобто результатом дії віднімання від кожного зменшуваного вказаного відʼємника. Щоб учню було простіше сприйняти такий формат подачі інформації, деякі клітинки другої колонки вже заповнені. Учень аналізує таблицю, розуміє, як повʼязані між собою цифри, що знаходяться поряд по горизонталі, після чого від кожного зменшуваного у першому стовпчику віднімає означене число. Записавши різницю до кожного прикладу, дитина проходить на новий етап, де треба виконати аналогічні дії, але таблиця буде вже іншою. Навіть якщо дитина щось наплутає, то все рівно пройде на новий етап. Отже на кожному рівні учень виконує дію віднімання відразу кілька разів і добре запамʼятовує, яка буде різниця, коли відʼємником є те чи інше початкове число.
Учень/учениця: розуміє сутність додавання і віднімання одноцифрових чисел частинами; розуміє сутність властивостей додавання суми до числа, віднімання суми від числа та числа від суми; застосовує в обчисленнях прийом додавання і віднімання чисел частинами, переставний закон додавання, взаємозв’язок між діями додавання і віднімання числа від суми.
Учень/учениця: використовує додавання чи віднімання в межах 100 для вирішення виразів на одну чи дві дії, що містять додавання, віднімання, порівняння з невідомими у будь-яких позиціях, наприклад з використанням малюнків чи символів на місці невідомих.
Учень/учениця: усно додає та віднімає числа в межах 20; до кінця 2 класу знає на пам'ять суми всіх двох однозначиних чисел.