У ході виконання цього завдання дитина навчиться використовувати спільний відʼємник для кількох прикладів у цілому комплексі числових виразів. При цьому вони мають форму таблиці, де у першій колонці розташовані зменшувані. Відʼємник, спільний для кожного з них, міститься у завданні. Учень віднімає від коного зменшуваного у першому стовпчику цю вказану цифру, після чого вводить у другому стовпчику поряд зі зменшуваним різницю, тобто результат цієї дії. Коли учень повністю заповнює таблицю, то проходить на новий етап, де буде інший відʼємник, вказаний у формулюванні завдання, інша таблиця з новими зменшуваними. Щоб учень зумів краще зорієнтуватись у цьому завданні, одна з клітин колонки різниць вже заповнена. Учню слід вивчити цей ряд, зрозуміти, чому саме це число знаходиться у даній клітинці і, осягнувши цю закономірність, обчислити всі інші. Оскільки на кожному етапі дитина виконує відразу кілька дій віднімання, не виключено, що учень заплутається та помилиться. Але в такому випадку дитина все рівно пройде на новий етап, де на неї чекатиме нове завдання. Просто спочатку учень побачить правильний варіант під хибним. Це дасть змогу винести урок з помилки і перетворити її на корисний досвід, користуючись вправою максимально продуктивно.
Учень/учениця : розрізняє рівності і нерівності; читає числові вирази (сума, різниця); знаходить значення числових виразів; порівнює числові вирази.
Учень/учениця: вміє проводити порозрядні обчислення в межах 1000; розуміє, що при додаванні або відніманні трицифрових чисел - сотні потрібно віднімати від сотень, десятки від десятків, одиниці від одиниць; може записувати свої обчислення, використовуючи приклади, схеми, чи обчислення у стовпчик; проводить усні обчислення круглих чисел.