Коли дитина виконує ту чи іншу математичну дію з кількома складниками, робить вона це по звичній схемі порядку: зліва направо. Але іноді в центрі прикладу залишається один чи кілька виразів, які треба виконати в першу чергу, щоб вже з їх результатом продовжити працювати. Такі частини позначаються дужками. Отже якщо у прикладі є вираз, який відокремлений від всього іншого круглими дужками, дію, яка в ньому описана, треба виконувати в першу чергу. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься саме в роботі з такими багатоскладовими прикладами. На екрані перед учнем міститься математичний вираз, що може містити як додавання, так і віднімання. Але головне – в ньому є такі відокремлені частинки у дужках. Окрім того, між різними частинами цього виразу є знак рівності. Це означає, що він містить не один, а кілька наборів дій, які поєднані тотожністю, бо дають один і той самий результат. Важливо, що приклад, наведений на верхній частині екрану, має остаточну відповідь. Учень має докладно вивчити його, виконавши кожну дію, порівнявши його частини, зрозумівши, чому в результаті є саме це, а не інше число. Під цим прикладом міститься інший, цього разу неповний. Відомий один з виразів та кінцевий результат. Вони є орієнтирами. Завдання дитини полягає у тому, щоб заповнити всі пусті клітинки так, аби вираз став повним і правильним.
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях правила додавання числа до суми, суми до числа, віднімання числа від суми, суми від числа у межах 100 з переходом через розряд; застосовує в обчисленнях переставний закон додавання; володіє обчислювальними навичками додавання і віднімання з переходом через розряд у межах 100; перевіряє правильність виконання додавання й віднімання відомими способами.
Учень/учениця: використовує додавання чи віднімання в межах 100 для вирішення виразів на одну чи дві дії, що містять додавання, віднімання, порівняння з невідомими у будь-яких позиціях, наприклад з використанням малюнків чи символів на місці невідомих.
Учень/учениця: вміє вільно додавати та віднімати числа в межах 100, опираючись на розряди цих чисел, властивості математичних дій та взаємооберненість додавання та віднімання; може пояснити, чому додавання чи віднімання працює та знає, як перевірити правильність виконаних дій.