Зазвичай тема віднімання дається учням трохи складнішою за тему додавання. Тож, коли йде мова про роботу з трицифровими числами, варто починати з віднімання круглих цифр. У ході виконання цього завдання дитина буде тренуватися віднімати сотні. На екрані перед учнем знаходиться зображення типового математичного прикладу, але як зменшуване, так відʼємник є круглими числами, що закінчуються на нуль. Це значно спрощує завдання, адже віднімати треба тільки ті цифри, що знаходяться у розряді сотень та десятків, а потім до кінцевої відповіді просто додати нуль. Наприклад, якщо від «850» відняти «550», це все рівно, що від «85» відняти «55», а в кінці дописати нуль, аби вийшло «300». Коли учень вписуватиме у пусту клітинку, що знаходиться після знаку рівності, число, яке вважає правильною відповіддю, то пройде на новий етап завданн. Ця вправа досить легка і була створена, перш за все, для того, щоб дати учню змогу звикнути виконувати дію віднімання з сотнями – числами достатньо для дитини великими.
Учень/учениця: володіє навичками додавання і віднімання з переходом через розряд у межах 20; перевіряє додавання відніманням, а віднімання – додаванням.
Учень/учениця: вміє проводити порозрядні обчислення в межах 1000; розуміє, що при додаванні або відніманні трицифрових чисел - сотні потрібно віднімати від сотень, десятки від десятків, одиниці від одиниць; може записувати свої обчислення, використовуючи приклади, схеми, чи обчислення у стовпчик; проводить усні обчислення круглих чисел.