Віднімання – це математичний процес, який є протилежним додаванню. При відніманні певна кількість предметів забирається від початкової суми. Щоб дитина змогла дійсно правильно зрозуміти цей процес, усвідомити його нерозривний звʼязок з додаванням як зі своєю протилежністю та навчилася вільно віднімати, краще тренуватись у цьому, починаючи з вправ, де замість чисел є малюнки. Таким і є дане завдання. На екрані перед учнем міститься дві групи предметів, між якими знаходиться знак «мінус», який і є традиційним знаком дії віднімання. Отже учень лічить обʼєкти в обох групах і забирає з числа першої кількість другої. Результат цієї дії вже у вигляді цифри дитина має ввести у пусту клітинку, яка знаходиться після знаку «дорівнює». Коли учень це робить, то проходить на новий етап завдання, де треба буде виконати аналогічну дію віднімання, але зміниться як характер зображених предметів, так і їхня кількість. Таким чином учень вчиться віднімати різні числа, а для зображення різниці – користуватись цифрами. Навіть якщо дитина помилиться, то все рівно пройде на новий етап, просто спочатку побачить на екрані правильну відповідь під неправильною, аби запамʼятати урок.
Учень/учениця: розуміє сутність взаємозв’язку дій додавання і віднімання; використовує назви компонентів і результатів дій додавання й віднімання; застосовує в обчисленнях правила знаходження невідомих компонентів дій додавання і віднімання; переставний закон додавання та взаємозв’язок між діями додавання і віднімання; володіє обчислювальними навичками додавання і віднімання чисел без переходу через розряд у межах 100.
Учень/учениця: використовує додавання чи віднімання в межах 100 для вирішення виразів на одну чи дві дії, що містять додавання, віднімання, порівняння з невідомими у будь-яких позиціях, наприклад з використанням малюнків чи символів на місці невідомих.
Учень/учениця: усно додає та віднімає числа в межах 20; до кінця 2 класу знає на пам'ять суми всіх двох однозначиних чисел.