Коли дитина вже ознайомилась з поняттям площі, залишається навчити її працювати з цією величиною. Цим і займеться учень у ході виконання даного завдання. На екрані перед дитиною міститься досить велике робоче поле, яке поділене на малі рівні квадратики. У завданні, яке сформульовано над цим малюнком, вказана площа фігури, яку має образити учень. Натискаючи на кожен окремий квадратик, дитина його виділяє, змінюючи його колір. Оскільки площа – це розмір поверхні фігури, значить стільки квадратних одиниць, скільки вказано у завданні в якості площі, має виділити дитина. Коли учень це зробить, то пройде на новий етап, де у завданні буде вказано інший розмір фігури. Попри те, що завдання здається одноманітним, воно залишається цікавим для виконання дитиною завдяки кільком особливостям. Перш за все, візуальний ряд збагачується завдяки наявності додаткового персонажу. Це може бути казковий герой або добре звірятко. Другий важливий момент – зміна площі на кожному етапі. Завдяки цьому учень ще більше підходить до розуміння множення. Адже, якщо треба утворити фігуру площею 18 квадратних одиниць, в результаті одна зі сторін матиме три одиниці в ряд, а друга – шість.
Учень/учениця: розрізняє просторові та плоскі геометричні фігури; розрізняє геометричні фігури – пряму, криву, відрізок, промінь, кут, ламану; многокутники; куб, кулю, піраміду, конус, циліндр; зображує прямі лінії, промені, відрізки.
Учень/учениця: розпізнає геометричні фігури, базуючись на знаннях про їхні кути чи сторони; може намалювати фігури: трикутник, чотирикутник, п'ятикутник, шестикутник, куб.