Математичні вирази можуть приймати різну форму. Найчастіше використовуються цифри, які слугують універсальними символами для передачі на письмі кількості предметів лаконічно та ємко. Але також можна передати суть математичної задачки через малюнки. У ході виконання цього завдання дитина вчитиметься перекладати з мови ілюстрацій на мову цифрових символів і вирішувати приклади з дією віднімання після цього. На екрані перед дитиною міститься група предметів. Деяка частина з них перекреслена. Учень, аналізуючи зображення, здогадується, що всі вказані обʼєкти – це початкова кількість предметів, тоді як закреслені означають ту кількість, яку забрали, тобто відняли. Учень вводить у формулу під малюнком відповідні цифри. Ця формула містить символи звичайного прикладу з дією віднімання, тільки замість цифр там пусті клітинки. Заповнивши їх, учню залишається лише виконати дію віднімання, знайшовши різницю та ввівши її у клітинку після знаку рівності. Після цього дитина проходить на новий рівень, де буде малюнок з іншими предметами у іншій кількості. І навіть якщо дитина помилиться, то все рівно продовжить рух між етапами завдання, побачивши спершу правильний варіант.
Учень/учениця: розуміє сутність додавання і віднімання одноцифрових чисел частинами; розуміє сутність властивостей додавання суми до числа, віднімання суми від числа та числа від суми; застосовує в обчисленнях прийом додавання і віднімання чисел частинами, переставний закон додавання, взаємозв’язок між діями додавання і віднімання числа від суми.
Учень/учениця: використовує додавання чи віднімання в межах 100 для вирішення виразів на одну чи дві дії, що містять додавання, віднімання, порівняння з невідомими у будь-яких позиціях, наприклад з використанням малюнків чи символів на місці невідомих.
Учень/учениця: усно додає та віднімає числа в межах 20; до кінця 2 класу знає на пам'ять суми всіх двох однозначиних чисел.