Дійсно цікавою математика стає тоді, коли її знання допомагає у тих чи інших справах, які тільки віддалено мають звʼязок з числами. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься у відніманні саме таким способом. На екрані перед учнем міститься низка малюнків, у кожного є свій математичний приклад з дією віднімання. Наприклад, три акваріуми, на яких є три числові вирази. Під ними є три рибки, на кожній є своя цифра. Учень виконує віднімання для кожного акваріума та переносить туди рибку з числом, що є різницею, тобто результатом дії. Малюнки на всіх етапах виконані у гарному та приємному стилі, мають яскраві кольори та зрозумілі форми. Таким чином на кожному етапі дитина виконує дію віднімання тричі. Коли учень переміщує рибок до своїх акваріумів, то проходить на наступний етап, де буде інший малюнок та нові приклади й числа, що виконують роль різниці. Навіть якщо дитина дасть неправильну відповідь, то все рівно пройде на новий етап. Таким чином невдача перестає сприйматись як поразка і перетворюється у джерело цінного досвіду.
Учень/учениця: розуміє сутність додавання і віднімання одноцифрових чисел частинами; розуміє сутність властивостей додавання суми до числа, віднімання суми від числа та числа від суми; застосовує в обчисленнях прийом додавання і віднімання чисел частинами, переставний закон додавання, взаємозв’язок між діями додавання і віднімання числа від суми.
Учень/учениця: розуміє сутність взаємозв’язку дій додавання і віднімання; використовує назви компонентів і результатів дій додавання й віднімання; застосовує в обчисленнях правила знаходження невідомих компонентів дій додавання і віднімання; переставний закон додавання та взаємозв’язок між діями додавання і віднімання; володіє обчислювальними навичками додавання і віднімання чисел без переходу через розряд у межах 100.
Учень/учениця: використовує додавання чи віднімання в межах 100 для вирішення виразів на одну чи дві дії, що містять додавання, віднімання, порівняння з невідомими у будь-яких позиціях, наприклад з використанням малюнків чи символів на місці невідомих.
Учень/учениця: усно додає та віднімає числа в межах 20; до кінця 2 класу знає на пам'ять суми всіх двох однозначиних чисел.