Хоча дія віднімання є протилежною до додавання, між ними є суттєва різниця, яка полягає у тому, що складові частини цих дій грають зовсім різні ролі у кожному окремому випадку. Для додавання характерна рівнозначність доданків, а сума, тобто результат дії, є найбільшим числом. У випадку з відніманням зменшуване, тобто перша цифра, завжди є найбільшим числом, тоді як відʼємник і різниця (результат віднімання) менші. Це значить, що якщо доданки можна міняти місцями, то зменшуване і відʼємник плутати і міняти не можна ні в якому разі. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься у тому, щоб знаходити зменшуване і відʼємник, для чого є різні методи. Щоб знайти зменшуване, треба до різниці додати відʼємник, а щоб знайти відʼємник, треба від зменшуваного відняти різницю. Головне – запамʼятати, як між собою повʼязані складові частини процесу віднімання. На кожному етапі вправи невідомою буде та чи інша частина прикладу. Учнь аналізує зображення, розуміє, чого саме бракує на цей раз і використовує саме той спосіб знаходження невідомого, який слід конкретно цього разу. Коли учень вводить у пусту клітинку число, яке вважає вірним, то проходить на новий етап. Всі числа мають приємний стиль візуального оформлення, всі виконані у яскравих кольорах, тож учню буде цікаво рухатись з етапу на етап.
Учень/учениця : розрізняє рівності і нерівності; читає числові вирази (сума, різниця); знаходить значення числових виразів; порівнює числові вирази.
Учень/учениця: використовує додавання чи віднімання в межах 100 для вирішення виразів на одну чи дві дії, що містять додавання, віднімання, порівняння з невідомими у будь-яких позиціях, наприклад з використанням малюнків чи символів на місці невідомих.
Учень/учениця: вміє проводити порозрядні обчислення в межах 1000; розуміє, що при додаванні або відніманні трицифрових чисел - сотні потрібно віднімати від сотень, десятки від десятків, одиниці від одиниць; може записувати свої обчислення, використовуючи приклади, схеми, чи обчислення у стовпчик; проводить усні обчислення круглих чисел.