Дитина вже знає, як працювати з лінійкою, знає, що початок виміру не на одиничці, а на нулі. Учень знає також, що на лінійці позначаються сантиметри, а кожна маленька риска – міліметри, і один сантиметр складається з десяти міліметрів так само, як десять сантиметрів становлять один дециметр. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься встановлювати довжину на лінійці згідно з інструкціями. На екрані перед учнем міститься зображення лінійки. Над нею є напівпрозора червона риска. Коли учень торкається до неї (курсором чи пальчиком – не важливо, все залежить від того, який пристрій використовує учень), то ця риска наповнюється кольором від нуля і до того місця, де вказує дитина. У завданні до кожного рівня вказано різну довжину, яку має встановити учень. Коли дитина фіксує показник довжини цієї лінії на певній частині лінійки, то проходить на наступний етап, де зображення буде таке саме, але зміниться довжина, яку треба встановити. Навіть якщо дитина помилиться, то все рівно пройде на новий етап, хоча не відразу: спершу побачить правильний варіант під неправильним, щоб порівняти їх та зрозуміти, де дитина допустила помилку. Кожен етап супроводжується малюнком, який не має звʼязку з виміром довжини, але урізноманітнює візуальний ряд завдання.
Учень/учениця : знає, якими одиницями вимірюється довжина (сантиметр, дециметр, метр) і співвідношення між ними та їх скорочене позначення (см, дм, м); знає, якими одиницями вимірюється маса (кілограм); місткість ( літр) та їх скорочене позначення ( кг; л); знає якими одиницями вимірюється час (година, доба, тиждень) та скорочене позначення години (год ); знає, що одиницями вартості товару є гривня і копійка, знає співвідношення між ними та їх скорочене позначення ( грн, к.); розрізняє поняття «монета» і «копійка». використовує знання про вивчені величини при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач.
Учень/учениця: вимірю довжину заданого предмета за допомогою за допомогою спеціальних предметів: лінійок, вимірюкальних паличок та вимірюкальних стрічок.
Учень/учениця: оцінює довжину знайомих предметів у одиницях вимірювання: сантиметрах, дециметрах, метрах.
Учень/учениця: зіставляє два об'єкти і порівнює їхню довжину; може оцінити, який предмет з двох довший за зазначену кількість сантиметрів.