Щоб краще орієнтуватись у числовому виразі будь-якого виду, учню слід вивчити назву кожного елементу. Місце числа визначає його роль, а не його величина. Тобто зменшуваним називається перше число у прикладі з дією віднімання. Це число може бути й сотнею, й тисячею – не важливо. Важливо, що воно є першим, тобто саме від нього віднімають інші. У ході виконання цього завдання дитина вивчтить назви всіх елементів вже відомих їй прикладів. На екрані перед дитиною міститься математичний вираз. Він є вже завершеним, відповідь знайдена. У формулюванні завдання вказано один із елементів прикладу. А під виразом є кілька варіантів того, як називається це число у конкретному випадку цього виразу. Дитина аналізує приклад, шукає вказане число і обирає, яку функцію воно відіграє у цьому виразі. Наприклад, будь-яке число, яке є першим у прикладі з відніманням – це зменшуване, тоді як всі інші після нього, але перед знаком рівності є відʼємниками. Всі складові частини додавання, окрім суми (котра знаходиться після знаку рівності), називаються доданками. Коли учень обирає ту назву, яка на його думку підходить для вказаного числа, то проходить на новий етап завдання, де треба виконати дії аналогічного характеру, але приклад, число і його роль будуть вже іншими.
Учень/учениця : розрізняє рівності і нерівності; читає числові вирази (сума, різниця); знаходить значення числових виразів; порівнює числові вирази.
Учень/учениця: використовує додавання чи віднімання в межах 100 для вирішення виразів на одну чи дві дії, що містять додавання, віднімання, порівняння з невідомими у будь-яких позиціях, наприклад з використанням малюнків чи символів на місці невідомих.