Є різні методики, які мають на меті допомогти дитині краще навчитись орієнтуватись у числах. Ця вправа є однією з таких, при чому вона має виражену ігрову форму. На екрані перед учнем досить цікава ілюстрація. Зображено персонажа, який біжить вздовж цілої низки паперових літачків, котрі так полюбляють пускати дітлахи. Літаки планерують на малюнку на різній висоті, що не тільки додає певного реалізму, а й змушує дитину докласти більших зусиль до аналізу зображення. У завданні, яке сформульовано над літачками, міститься назва певного числа. Кожен літачок підписано своїм числом, але завдання складніше, адже протрібно не просто знайти його серед інших. Дитина має виділити той літак, який знаходиться перед або після того, який було вказано у завданні – в залежності від завдання, яке подається до кожного етапу. Коли дитина це робить, то проходить на новий рівень, де треба буде виконати приблизно таке саме завдання, тільки літачки вже будуть підписані іншими цифрами, а також зміниться їхнє положення відносно одне одного. Важливо, що це завдання допомагає не тільки розвинути вміння орієнтуватись серед чисел, а й впізнавати, де менше, а де більше число від заданого.
Учень/учениця: утворює числа в межах 100; розуміє, що одна і та ж цифра у записі числа набуває різних значень залежно від своєї позиції; визначає розрядний склад двоцифрових чисел; порівнює числа в межах 100; записує число у вигляді суми розрядних доданків; виконує арифметичні дії на основі десяткової нумерації.
Учень/учениця: знає розряди одиниць, десятків та сотень; знає, що будь-яке трицифрове число складається з відповідної кількості сотень, десятків та одиниць, ы може назвати кожен розряд числа; ззаписує словами числа будь-якої складності, вільно орієнтуючись у розрядних одиницях.