Знак рівності зазвичай використовується після певної математичної дії. Дитина звикла сприймати його як певну відправну точку, після якої залишається тільки пуста клітинка, де треба вписати результат додавання чи віднімання. Але насправді цей математичний знак використовується значно ширше, наприклад, для встановлення рівності між цілими математичними виразами. У ході виконання цього завдання дитина навчиться саме такому підходу. На екрані перед учнем міститься зображення двох прикладів з дією додавання. В обох випадках йде мова про досить великі двоцифрові числа в межах першої сотні. Але один з прикладів є неповним – у ньому бракує одного з доданків. Знак рівності означає, що сума обох прикладів рівна, хоча їхні складові елементи зовсім різні. Як в такому випадку знайти той доданок, якого бракує? Треба виконати дію додавання для прикладу, де відомі всі елементи. А потім від цієї суми відняти єдиний відомий доданок з другого прикладу. Таким чином у ході виконання цієї вправи дитина буде як додавати, так і віднімати. Коли учень вписує у пусту клітинку доданок, який вважає правильним, то проходить на новий етап, де вже буде нова пара прикладів.
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях правила додавання числа до суми, суми до числа, віднімання числа від суми, суми від числа у межах 100 з переходом через розряд; застосовує в обчисленнях переставний закон додавання; володіє обчислювальними навичками додавання і віднімання з переходом через розряд у межах 100; перевіряє правильність виконання додавання й віднімання відомими способами.
Учень/учениця: використовує додавання чи віднімання в межах 100 для вирішення виразів на одну чи дві дії, що містять додавання, віднімання, порівняння з невідомими у будь-яких позиціях, наприклад з використанням малюнків чи символів на місці невідомих.