Формат задачок використовується не тільки для тренування вміння віднімати або додавати, хоча ці дії так чи інакше дитина буде використовувати, виконуючи дану вправу. Задачки бувають і присвячені темі виміру часу. На екрані перед учнем на кожному етапі вправи будуть умови таких задач – по одній на рівень. В умовах буде описано ситуацію, для уточнення якої необхідно буде виконати обчислення з часом. Наприклад, відомо, о котрій годині песик пішов гуляти, відомо, о котрій він повернувся. Залишається тільки дізнатись, як довго він гуляв. Для цього від години повернення треба відняти годину, яка була вказана як час, коли він пішов. Результат цієї дії учень вписує у порожню клітинку, яка знаходиться під умовами задачки. Після цього починається наступний етап, де задачка буде іншою. Там теж буде сюжет про час, тривалість дій тощо, але в іншому ключі, і, можливо, дитині треба буде виконати іншу дію, щоб знайти відповідь на питання. Кожна задачка супроводжується малюнком, який ілюструє її сюжет, зображаючи те, про що йдеться у питанні. Завдяки цьому вирішувати задачку стає особливо цікаво, адже дитина хоче побачити ілюстрацію до нового рівня, дізнатись, що для неї ще підготували.
Учень/учениця: знає, якими одиницями вимірюється час (рік, місяць, доба, година, хвилина) та скорочене позначення години і хвилини (год, хв ); знає співвідношення між добою і місяцем, місяцем і роком; годиною і хвилиною; визначає час за годинником з точністю до 5-ти хвилин; використовує знання про час та одиниці його вимірювання при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач.
Учень/учениця: розрізняє просту і складену задачу; обирає числові дані, достатні для знаходження відповіді на запитання задачі; розуміє, що для відповіді на запитання задачі може бракувати числових даних; розуміє, що не на кожне запитання задачі можна відповісти, виконавши одну арифметичну дію.
Учень/учениця: розпізнає час з точністю до 5 хвилин і на цифровому годиннику, і на аналоговому.