Задача – текстовий спосіб подання математичного завдання. У задачці міститься певний простий сюжет, точніше, описується ситуація, для вирішення якої дитині знадобляться математичні навички. У ході виконання цього завдання учень буде вирішувати задачки, де є дія додавання чисел в межах першої сотні. На екрані перед учнем міститься текст задачки, який супроводжується ілюстрацією, котра сюжетно повʼязана із завданням. У задачі вказано початкову кількість обʼєктів, а також число приєднаних до неї предметів тим чи іншим способом. Наприклад, може йти мова про те, як дівчинка принесла додому певну кількість ромашок і маків. Завдання в такому випадку полягає в тому, що дитина має обчислити, скільки всього квітів принесла дівчинка. Під малюнком є кілька цифрових прикладів. Учень має серед них обрати такий, котрий передає числовий зміст задачі, тобто його доданки мають співпадати з цифрами, вказаними в умовах історії. Коли учень це зробить, то пройде на наступний рівень вправи, де буде інша умова, нові приклади і, звісно, інша ілюстрація до описаної маленької історії. Важливо, що кожен приклад-варіант є закінченим, тобто у ньому вказується відповідь. Це значить, що дитині слід не тільки вибрати варіант за доданками, а й перевірити правильність дії додавання у цьому варіанті.
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях правила додавання числа до суми, суми до числа, віднімання числа від суми, суми від числа у межах 100 з переходом через розряд; застосовує в обчисленнях переставний закон додавання; володіє обчислювальними навичками додавання і віднімання з переходом через розряд у межах 100; перевіряє правильність виконання додавання й віднімання відомими способами.
Учень/учениця: розуміє, що один і той самий вираз може бути розв’язанням безлічі сюжетних задач; розв’язує задачі на знаходження третього числа за сумою двох інших, на знаходження суми трьох доданків, на розкриття суті множення, ділення, на збільшення або зменшення числа в кілька разів, на кратне порівняння чисел; обґрунтовує усно вибір арифметичної дії, якою розв’язується задача.
Учень/учениця: використовує додавання чи віднімання в межах 100 для вирішення виразів на одну чи дві дії, що містять додавання, віднімання, порівняння з невідомими у будь-яких позиціях, наприклад з використанням малюнків чи символів на місці невідомих.