Математика – це прикладна наука, яка, принаймні коли йде мова про її основи, використовується у повсякденному житті. Яскраво ілюструє користь від неї формат задачі. Математичне завдання такого типу вимальовує перед дитиною певну ситуацію, для вирішення якої необхідні математичні навички. У ході виконання цього завдання дитина буде виконувати задачі на додавання. На екрані перед учнем міститься текстове формулювання такої задачі, яке містить цифри. Учень уважно читає «сюжет» задачки. Під ним є кілька математичних прикладів у звичайному цифровому форматі подання інформації. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб обрати той приклад, який правильно передає зміст задачі. Наприклад, якщо в умовах задачки вказана цифра предметів, а також, що інших обʼєктів, скажімо, на пʼять більше, то у прикладі ці числа грають роль доданків. Важливо, що у цифрових прикладах відразу подається сума, тобто результат дії додавання. Отже учню слід звертати увагу не тільки на те, щоб додатки відповідали умовам задачки, а й на те, щоб їхня сума була вказано правильно. Коли учень робить свій вибір, то проходить на новий етап завдання, де треба виконати аналогічні дії, але задачка буде ве іншою, з новим «сюжетом» та новими числами. Задачі супроводжуються якісними ілюстраціями.
Учень/учениця: розуміє сутність додавання і віднімання одноцифрових чисел частинами; розуміє сутність властивостей додавання суми до числа, віднімання суми від числа та числа від суми; застосовує в обчисленнях прийом додавання і віднімання чисел частинами, переставний закон додавання, взаємозв’язок між діями додавання і віднімання числа від суми.
Учень/учениця: розуміє, що один і той самий вираз може бути розв’язанням безлічі сюжетних задач; розв’язує задачі на знаходження третього числа за сумою двох інших, на знаходження суми трьох доданків, на розкриття суті множення, ділення, на збільшення або зменшення числа в кілька разів, на кратне порівняння чисел; обґрунтовує усно вибір арифметичної дії, якою розв’язується задача.
Учень/учениця: усно додає та віднімає числа в межах 20; до кінця 2 класу знає на пам'ять суми всіх двох однозначиних чисел.