Ця вправа є найбільш складним, а відтак й найцікавішим тренажером для покращення навичок додавання двоцифрових чисел в межах першої сотні. Завдання має формат задачі, де описана ситуація, для правильного розуміння і вирішення якої необхідні знання з математики. Але при цьому сюжет задачки представлений таким чином, що на кожному з її етапів на дитину чекатиме не два, а три доданки. Таким чином це завдання обʼєднує тренування вирішення задач і тренування виконання додавання з трьома елементами. На екрані міститься формулювання задачки, де описано ситуацію, в якій до одного числа спочатку додається друге, а потім і третє. Задача супроводжується ілюстрацією, яка повʼязана з умовами. Наприклад, якщо у тексті йдеться про фрукти різних сортів, то вони й будуть зображені на екрані. Під задачкою містить пуста клітинка, де треба вказати відповідь на питання, яке сформульовано в кінці тексту. Це означає, що учень має сам зрозуміти, як виглядає приклад до задачки та додати всі числа, які там згадуються без підказки у вигляді компактного математичного виразу. Коли учень вводить відповідь, яку вважає правильною, у цю клітинку, то проходить на новий етап, де буде інша задачка з новими супроводжуючими ілюстраціями до неї.
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях правила додавання числа до суми, суми до числа, віднімання числа від суми, суми від числа у межах 100 з переходом через розряд; застосовує в обчисленнях переставний закон додавання; володіє обчислювальними навичками додавання і віднімання з переходом через розряд у межах 100; перевіряє правильність виконання додавання й віднімання відомими способами.
Учень/учениця: розрізняє просту і складену задачу; обирає числові дані, достатні для знаходження відповіді на запитання задачі; розуміє, що для відповіді на запитання задачі може бракувати числових даних; розуміє, що не на кожне запитання задачі можна відповісти, виконавши одну арифметичну дію.
Учень/учениця: використовує додавання чи віднімання в межах 100 для вирішення виразів на одну чи дві дії, що містять додавання, віднімання, порівняння з невідомими у будь-яких позиціях, наприклад з використанням малюнків чи символів на місці невідомих.