Більш вільно з цифрами учень почне себе почувати тільки тоді, коли зможе працювати з ними у повсякденному житті. Тому прекрасним тренажером для покращення навичок додавання трицифрових чисел є математичні задачки. Вони описують певну ситуацію, яка повʼязана з математичними знаннями і навичками додавання. Наприклад, повідомляється, що на одній галявині знаходиться одна кількість тваринок, а на другій – інша. Треба дізнатись, скільки всього тваринок вийшло попастись. Числа трицифрові, тобто мова вже йде про сотні. Під формулюванням задачки є ілюстрація. На ній достатньо образно, детально та яскраво зображено те, про що йдеться у сюжеті. Під малюнком міститься схема математичного виразу додавання: є знак плюсу, є знак рівності, але на місцях, де є цифри, просто пусті клітинки. Учень має перекласти задачку на мову чисел, ввівши до пустих клітин числа, які слугують доданками. Після цього залишається тільки знайти суму цих чисел, ввести її у останню клітинку і перейти після цього на новий рівень, де задачка буде іншою, хоча теж з трицифровими числами. Ілюстрація до задачки, звісно, теж змінюється, що гарантує збереження інтересу дитини до виконання вправи завдяки приємному візуальному оформленню завдання.
Учень/учениця: розрізняє просту і складену задачу; обирає числові дані, достатні для знаходження відповіді на запитання задачі; розуміє, що для відповіді на запитання задачі може бракувати числових даних; розуміє, що не на кожне запитання задачі можна відповісти, виконавши одну арифметичну дію.
Учень/учениця: вміє проводити порозрядні обчислення в межах 1000; розуміє, що при додаванні або відніманні трицифрових чисел - сотні потрібно віднімати від сотень, десятки від десятків, одиниці від одиниць; може записувати свої обчислення, використовуючи приклади, схеми, чи обчислення у стовпчик; проводить усні обчислення круглих чисел.