Після того, як учень вивчить таблицю множення та навчиться досить впевнено виконувати цю дію з одноцифровими числами та цифрою «10», необхідно закріпити отримані навички шляхом їхнього удосконалення через практику. У контексті цього чи не найкращим інструментом є задачки. Вони описують сюжети, життєві ситуації та умови, де множення представлено дійсно необхідним вмінням, котре потрібне в повсякденному житті. На кожному етапі цього завдання дитина буде виконувати дію множення, стикаючись з різними задачками. На екрані перед учнем містяться умови до неї. По сюжету відома кількість одних обʼєктів, а також те, що інших більше – у певне число разів. Це означає, що дані числа грають роль множників. Умови задачки супроводжуються ілюстраціями, які створюють щось на кшталт рамки до неї. Оточуючи текстову інформацію, малюнки значно збагачують візуальний ряд задачки, роблять її більш цікавою та наглядною. Завдяки цьому дитина зберігає інтерес до виконання вправи, переміщаючись з рівня на рівень. Під задачкою та малюнком є кілька варіантів прикладів множення. Учень обирає той, де множники співпадають з числами, вказаними в умовах. Дитина має порівняти текст задачки з прикладом, зрозуміти їхній взаємозвʼязок, після чого звернути увагу на добуток, який теж подається у даних варіантах. Зробивши свій вибір, дитина проходить на наступний етап завдання.
Учень/учениця: розуміє множення як дію додавання однакових доданків; розуміє ділення як дію, обернену до множення; знає назви компонентів та результатів дій множення і ділення.
Учень/учениця: знає порядок роботи над складеною задачею; розв’язує складені задачі на 2-3 дії, які є комбінаціями простих задач вивчених видів; розв’язує задачу різними способами, якщо це можливо.