Периметр – це сума величини сторін геометричної фігури. Це поняття є дуже важливим і, по суті, теж базовим, адже у майбутньому учню доведеться немало працювати саме з ним. Але щоб дитина навчилась краще знаходити периметр, робила це впевнено і швидко, необхідно використовувати різний формат вправ, присвячених цьому. Дана вправа має формат задачки. На екрані перед учнем міститься зображення геометричної фігури, кожна сторона якої підписана, тож їхня довжина відома. Під цим малюнком є кілька варіантів того, який периметр у цієї фігури. Учень виконує дію додавання її сторін і обирає той варіант, що співпадає з його результатом. Коли дитина це робить, починається новий рівень, де фігура буде іншою, так само як і довжина сторін. Кожен етап супроводжується образом додаткового персонажа. Він не грає ролі у виконанні вправи, але додає їй ігрового елементу, адже завдяки цьому персонажу є ефект присутності, окрім дитини, ще когось. Учень підсвідомо сприймає свою роботу з фігурою як певного роду діалог, краще старається, краще запамʼятовує матеріал. Це досягається завдяки тому, що всі малюнки якісні та вельми деталізовані.
Учень/учениця: розуміє поняття «периметр многокутника»; знаходить периметр многокутника; застосовує правило знаходження периметра прямокутника, квадрата, в тому числі й при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач.
Учень/учениця: знає порядок роботи над складеною задачею; розв’язує складені задачі на 2-3 дії, які є комбінаціями простих задач вивчених видів; розв’язує задачу різними способами, якщо це можливо.
Учень/учениця: розпізнає геометричні фігури, базуючись на знаннях про їхні кути чи сторони; може намалювати фігури: трикутник, чотирикутник, п'ятикутник, шестикутник, куб.