Більшість завдань з математики для учнів молодшої школи все ж мають форму звичайних прикладів. По-перше, їх легше сприйняти, по-друге, саме числові приклади вчать дитину краще розбиратись в цифрах та орієнтуватись у них. Але разом з ними у курс математики входять завдання, які мають формат текстових задач. Вони також допомагають краще оволодіти арифметичними діями, але разом з цим розвивають і уяву, творчі здібності й аналітичне мислення. Саме вирішенню задачок, які мають текстовий вигляд, і присвячено цю вправу. На екрані перед учнем міститься ілюстрація, на якій зображено певні обʼєкти. А над малюнком – задачка, де вказана кількість цих предметів і певний елементарний сюжет. Питання до задачки поставлено таким чином, що дитині на кожному з етапів треба виділити зображення того предмету, вказана в задачці кількість якого більша чи менша – в залежності від питання у конкретному рівні. Коли учень це зробить, то перейде на новий етап вправи, де треба виконати дії аналогічного характеру, от тільки задачка буде інша, а відтак і ілюстрації теж – нові. Особливість вправи в тому, що кількість предметів не є наглядною: на малюнку означені обʼєкти завжди намальовані по одному. Кількість вказана тільки в задачці, що стимулює увагу дитини саме до тексту.
Учень/учениця: розуміє, що один і той самий вираз може бути розв’язанням безлічі сюжетних задач; розв’язує задачі на знаходження третього числа за сумою двох інших, на знаходження суми трьох доданків, на розкриття суті множення, ділення, на збільшення або зменшення числа в кілька разів, на кратне порівняння чисел; обґрунтовує усно вибір арифметичної дії, якою розв’язується задача.
Учень/учениця: порівнює два тризначні числа, відштовхуючись від знань про розряди цих чисел, використовує символи >, =, і < для позначення порівняння.